اطلاعیه وزارت علوم در محکومیت ترور شهید دکتر مجید شهریاری


در پی ترور دو نفر از اساتید فیزیک دانشگاه شهید بهشتی توسط ایادی استکبار جهانی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای این اقدام کور دشمنان اعتلای علمی ایران اسلامی را محکوم کرد؛ وزارت علوم، در این اطلاعیه رسیدگی سریع و قاطع مراجع امنیتی انتظامی و قضایی برای شناسایی و مجازات این اقدام جنایتکارانه عوامل وابسته به استکبار جهانی را خواستار شده است.

در پی ترور دو نفر از اساتید فیزیک دانشگاه شهید بهشتی توسط ایادی استکبار جهانی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای این اقدام کور دشمنان اعتلای علمی ایران اسلامی را محکوم کرد.
به گزارش یزدفردا، در این اطلاعیه آمده است متأسفانه دونفر از اساتید فیزیک دانشگاه شهید بهشتی به یک شیوه مشابه و در محل های جداگانه بین ساعت 7 تا 8 صبح امروز مورد سوء قصد ایادی استکبار جهانی قرار گرفتند که در ترور اول دکتر مجید شهریاری استاد فرهیخته فیزیک دانشگاه شهید بهشتی به شهادت رسیده و دو نفر همراه وی مجروح شدند. در ترور دوم نیز فرد دیگری از اساتید دانشگاه شهید بهشتی در اقدامی مشابه مورد سوء قصد قرار گرفته که خوشبختانه حال وی رضایت بخش است.
وزارت علوم تحقیقات وفناوری ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی بویژه خانواده معزز این شهید والا مقام افزوده است دشمنان اسلام و انقلاب بدانند شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران و بنیانهای علمی آن با این خونها روز به روز تنومند تر و پرثمر تر می شود .
این اطلاعیه می¬افزاید جامعه دانشگاهی و دانشمندان جوان این مرزو بوم راه شکوفایی علمی کشور که مرهون خون پاک انسانهای مومن و فداکار برای استقلال و اعتلای ایران اسلامی است را با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهند داد.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این اطلاعیه رسیدگی سریع و قاطع مراجع امنیتی انتظامی و قضایی برای شناسایی و مجازات این اقدام جنایتکارانه عوامل وابسته به استکبار جهانی را خواستار شده است.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا